Technik symulacji medycznej

Dodane: Czwartek, 14 Czerwiec, 2018  13:27
  • Telefon: 338429812
  • Lokalizacja: Oświęcim
  • Kategoria: Praca / Dam pracę / Inżynieria / Technika
  • Forma pracy: Część etatu
  • Umowa: Umowa o pracę
  • Dodatkowe: Brak wymagań
  • Pracodawca:Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego

Opis oferty pracy:

Ogłoszenie konkursowe na stanowisko technika symulacji medycznej z elementami informatyki w związku z realizacją Projektu pt. "MEDSIM- opracowanie i wdrożenie Programu Rozwojowego Pielęgniarstwa" w ramach konkursu POWR.05.03.00-IP.05-00-004/17

Forma nawiązania stosunku pracy
Umowa o pracę/ 1/2 etatu ( 2 stanowiska- od 01.10.2018 r.)

Główne obowiązki:
przygotowanie pod względem technicznym sprzętu przed rozpoczęciem zajęć, sprawdzenie jego
kompletności oraz sprawności zestawów a także urządzeń;

przygotowanie sal symulacyjnych do zajęć oraz sal do egzaminów;

obsługa techniczna zajęć symulacyjnych;
obsługa techniczna egzaminów prowadzonych;
prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu, symulatorów a także fantomów;
wspieranie techniczne instruktorów / nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia w pracowniach symulacji medycznych;
ocenianie sprawności a także kompletności powierzonego sprzętu po zakończeniu zajęć z symulacji;

monitoring bezpieczeństwa sprzętu, testowanie pod względem wydajności oraz certyfikacji;
nadzorowanie nad sprawnością techniczną fantomów, symulatorów, drobnych sprzętów i innych urządzeń medycznych w zakresie technicznym;
zgłaszanie stwierdzonych usterek do przełożonego;
dokonywanie bieżących drobnych napraw sprzętu, ich konserwacja i czyszczenie;
obsługiwanie pod względem technicznym sprzętu audio-wideo, oprogramowania, symulatorów medycznych w trakcie trwania zajęć z symulacji;
dbanie o sprawność wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i informatycznego;
minimalizacja kosztów utrzymania oraz dbałość o wyposażenie Centrum Symulacji Medycznych;
kontrolowanie i nadzorowanie stanu zapasów sprzętu medycznego oraz systemów zużywalnych i dokonywanie potrzebnych zamówień za zgodą przełożonego;
wspieranie w komisjach przetargowych oraz komisjach odbioru przedmiotów zamówienia;
pomaganie w przygotowaniu dokumentacji przetargowej związanej z zamówieniem sprzętu w tym opisów przedmiotu zamówienia dotyczący potrzeb Centrum Symulacji Medycznej;
prowadzenie działań mających na celu wdrożenie Programu Rozwojowego Uczelni.
podejmowanie działań umożliwiających stałe podnoszenie na wyższy poziom nauczania, modeli i sposobów nauczania zgodnie ze strategią unowocześniania procesu kształcenia opartego na umiejętności;
kształtowanie dobrego wizerunku Centrum Symulacji Medycznej i Uczelni;

nadzór nad składnikami majątkowymi Centrum;
obsługa baz danych (wprowadzanie i aktualizacja)
gromadzenie i archiwizowanie materiałów dydaktycznych jednostki;
prowadzenie gospodarki materiałami dydaktycznymi (m.in. sprzęt symulacyjny);

sporządzanie sprawozdawczości w zakresie pracy jednostki.

Wykształcenie niezbędne: preferowane medyczne, paramedyczne, technik automatyki z elementami informatyki

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
praca w podstawowym systemie czasu pracy (8.00 - 20.00) w siedzibie Uczelni;
obsługiwanie sprzętów, fantomów, symulatorów i pozostałego wyposażenia Centrum Symulacji;
współpraca z instruktorem prowadzącym zajęcia z symulacji i z pozostałą kadrą dydaktyczną oraz
administracyjną;
stanowisko pracy przystosowane do osób niepełnosprawnych, które mogą brać udział w postępowaniu konkursowym

Wymagania konieczne:
znajomość elementów informatyki
umiejętność obsługi sprzętów symulacji medycznych

znajomość podstaw z zakresu programowania

Wymagania pożądane:
dobra znajomość obsługi komputera (w tym Word, Excel, Power Point), baz danych oraz innych urządzeń biurowych;
znajomość analogowych i cyfrowych urządzeń audio-wizualnych a także systemów mechanicznych i elektromechanicznych;
umiejętność dobrej organizacji pracy oraz umiejętność pracy w zespole;
odpowiedzialność, komunikatywność i sumienność w wykonywanych obowiązkach;

nastawienie na realizację wyznaczonych zadań;
minimum roczne doświadczenie na stanowisku pielęgniarki lub ratownika;

Wymagane dokumenty:
życiorys i list motywacyjny;
kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (min. roczne w zawodzie pielęgniarki bądź ratownika);
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
podpisana klauzula informacyjna dotycząca regulacji RODO oraz oświadczenie informacyjne stanowiące załącznik;
oświadczenie: Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności
podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Komplet dokumentów należy złożyć w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, pok. 1.05 Kancelaria Uczelni Collegium Primum do 22.06.2018 r.

Rektor PWSZ im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu prof. zw. dr hab. Witold Stankowski

Rodzaj pracy: Część etatu
Napisz wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 5MB, Dozwolone:jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
reCAPTCHA

Sprawdź nowe oferty pracy:

  • Praca Technik Oświęcim
  • Praca Oświęcim
  • Praca Technik
Dział Organizacji i Kadr
Na Lento.pl od 14 cze 2018
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Zgłoś opinie